‘Ik hou van Meerkerk’ Quiz

er zijn reeds vier teamcaptains gevraagd door de Oranjevereniging. Zij nemen een team mee. De overige bezoekers kunnen in de tent in het oranje of rood-wit-blauwe vak de teams aanmoedigen. Als je niet gevraagd als deelnemer dan hoor je bij de fans. Deze fans staan in de voornoemde vakken. Dos je uit in de kleuren van de Nederlandse vlag of lekker gek Oranje!

Op dinsdag 2 september wordt de ‘Ik hou van Meerkerk’ Quiz gespeeld. Wij hebben vier teamcaptains benaderd van verschillende doelgroepen. Aan hun is gevraagd of zij het leuk vonden om een team samen te stellen om aan de quiz mee te doen. We stellen de teams graag even voor:

Team Cor Bot
Cor Bot
Patricia Versluis
Jan Brand
Dick Kooijman

Team Wim Mulckhuijse
Wim Mulckhuijse
Annette van Wijnen
Elle Marieke Bovekerk
Andre Verweij

Team Arno Overbeek
Arno Overbeek
Herman Overbeek
Wim vd Berg
Niels Verkerk

Team Bert de Blank
Bert de Blank
Alie Mourik
Coby Korevaar
Dida Versluis

Er zullen steeds twee teams op het podium staan. Een speelronde duurt ongeveer drie kwartier. Daarna volgt er nog een finale.

De teams van Cor Bot en Wim Mulckhuijse zullen in het oranje ten tonele verschijnen en de teams van Arno Overbeek en Bert de Blank in het rood/wit/blauw.

Het publiek zal een soort van in twee vakken gesplitst worden. Ben je voor het oranje team sta je in het oranje vak, ben je voor het rood/wit/blauwe team sta je in het rood/wit/blauwe vak.

Nu zou het heel leuk zijn als jullie ook in deze kleuren komen om de avond nog Hollandser te maken!!