Feestweek website

Op onze speciale website www.feestweekmeerkerk.nl vindt u alle informatie over de feestweek. Het programma, aanmeldingsformulieren en op een later moment ook info over de verkoop van passe partouts en de online kaartverkoop.

Koningsdag 2024

Op zaterdag 27 april is het Koningsdag. We hebben, samen met de Gouden Leeuw, een mooi programma samengesteld op het Raadhuisplein in Meerkerk. Wij hopen dat dit een mooie dag gaat worden waarop we met elkaar de verjaardag van Koning Willem-Alexander kunnen vieren. Naast Koningsdag organiseren we ook een bingo op vrijdag 3 mei en Dodenherdenking op 4 mei. Het programma van Koningsdag vind je in onze agenda.

Ook hebben we huis-aan-huis een nieuwsbrief verspreid waarin het programma rond Koningsdag en Dodenherdenking wordt toegelicht. Deze én de liedjes die we gaan zingen met de aubade, kun je hieronder downloaden.

Koningsdag programma 2024.pdf
Adobe Acrobat document 871.3 KB
OV aubade liedjes.pdf
Adobe Acrobat document 57.8 KB

Meerkerkse Kwis 2024 - het antwoordenboek

Team HENK DE DENKTANK heeft De Meerkerkse Kwis 2024 gewonnen. En de rest van de top 5 is voor..
2e The Firefighters
3e Het Hoofdkwartel

4e Het Zuiden 2.0

5e TZN

De Meerkerkse Kwis antwoordenboek 2024
KwisBoek 2024_antwoordenboek.pdf
Adobe Acrobat document 3.9 MB

Feestweek 2024

In 2024 is het zover: dan is het weer feestweek in Meerkerk! Wij beginnen nu zachtjes aan met de voorbereidingen. De datum hebben we in ieder geval vast staan: van 𝟭𝟲 𝘁𝗼𝘁 𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁 𝟮𝟰 𝗮𝘂𝗴𝘂𝘀𝘁𝘂𝘀 wordt het één groot feest in Meerkerk. Deze keer de laatste week van de zomervakantie. Wij hebben er al veel zin in, jullie ook?