Feestweek 2019

Op deze pagina vindt je alle informatie over de feestweek. Onder het programma vind je aanmeldformulieren voor de optocht, de playbackshow en het timmerdorp.

Wil je een kaartje kopen voor 1 van de avonden? Dat kan online via https://ticketing.eos-mps.nl/all-events/

Verkoop passe partouts

Wil je alle dagen feesten tijdens de feestweek? Koop dan een passe partout! Online verkoop van de passe partouts is gesloten. Tot en met 28 augustus is bij Bar-eetcafé De Gouden Leeuw mogelijk een passe partout aan te schaffen.

Een passe partout kost € 45 voor leden en € 65 voor niet-leden. Je kunt ook nog lid worden voor € 8 per jaar om gebruik te maken van het voordelige ledentarief!

Voorwaarden passe partout

De passe partout is een polsbandje dat PERSOONLIJK moet worden opgehaald op donderdag 29 augustus tussen 19.00 en 21.00 uur in de feesttent

• Een passe partout (bestaande uit een polsbandje) geeft u recht op toegang tot alle activiteiten die

plaatsvinden in de feestweek (van vrijdag 30 augustus t/m zaterdag 7 september 2019) muv deelname timmerdorp en bingo.

• U dient, gedurende de feestweek, het polsbandje voortdurend om te hebben

• Op verzoek van de organisatie moet u het polsbandje tonen

• Ook met een passe partout geldt de regel: vol is vol. Daarom stellen wij de regel dat u,

indien u bij een activiteit aanwezig wilt zijn, uiterlijk om 21.30 uur binnen moet zijn

• Wees zuinig op het polsbandje. Bij verlies o.i.d. wordt geen nieuw polsbandje verstrekt!

Huisregels feestweek

Om de feestweek zo veilig en gezellig mogelijk te laten verlopen hebben we huisregels opgesteld. Bij aanschaf van een entreebewijs, betreding van de evenementenlocaties en deelname aan activiteiten ga je als bezoeker automatisch akkoord met deze huisregels.

Huisregels OV Wilhelmina.pdf
Adobe Acrobat document 96.4 KB

Aanmelden optocht zaterdag 31 augustus 2019

Op zaterdag 31 augustus is de optocht. Wil je hier aan meedoen? Meld je dan snel aan, alléén aangemelde wagens mogen meedoen. Er kunnen maximaal 50 wagens meedoen en aanmelden kan tot 27 augustus. Meer informatie staat in het reglement hieronder. Gebruik voor aanmelding het aanmeldformulier. Je kunt het formulier invullen en inleveren bij Jan Zwijnenburg, Pr. Beatrixstraat 25. Of mail het naar oranjeverenigingwilhelmina@hotmail.com.

Aameldingsformulier optocht 2019.pdf
Adobe Acrobat document 85.4 KB
Reglement optocht Meerkerk 2019.pdf
Adobe Acrobat document 100.9 KB

Opgeven (mini)playbackshow dinsdag 3 september

Met welke act doe jij mee? Alleen, met z'n tweeën of met een groep, alles kan! We beginnen met de mini-playbackshow (2 categorieën: 0-9 jaar en 10-14 jaar). Daarna mag iedereen vanaf 15 jaar meedoen. Geef je snel op via onderstaande formulieren. Dit kan nog tot 30 augustus. Je kunt het formulier inleveren bij Etta Schep, Kerkstraat 1. Of mail het naar oranjeverenigingwilhelmina@hotmail.com

Aanmeldformulier miniplaybackshow
A5 Aanmeld form jeugd Playbackshow feest
Adobe Acrobat document 753.3 KB
Aanmeldformulier playbackshow 15+
A5_Aanmeld form Playbackshow volwassenen
Adobe Acrobat document 523.7 KB

Timmerdorp

De groepjes zijn ingedeeld en alle informatie is verstuurd naar de ouders en vrijwilligers. Hieronder kun je de informatiebrieven vinden. Heb je nog een vraag over het timmerdorp, mail dan naar timmerdorp@live.nl

brief bevestiging timmerdorp 2019.pdf
Adobe Acrobat document 614.2 KB
vrijwilligersbrief 2019.pdf
Adobe Acrobat document 450.1 KB

Dorpsontbijt 7 september

Een beschuitje eten met de buurvrouw? Of een appeltje schillen met de buurman? Dat kan allemaal bij het dorpsontbijt. Neem je eigen bord en bestek mee en kom gezellig ontbijten op het Raadhuisplein.

Aanmelden kan tot 23 augustus bij de klantenservicebalie in de Plus. Volwassenen betalen € 2 en kinderen tot en met 14 jaar € 1. De volledige opbrengst wordt geschonken aan de Voedselbank.

Familiedag het laatste rondje - Doe met je buren, familie of vrienden mee!

Op zaterdagmiddag 7 september staat er een mooi parcours uitgezet rond de feesttent. De onderdelen zijn zeer gevarieerd. Denk aan een stormbaan, teamestafette, touwtrekken, skirace, quiz, buikglijden, crazy sports en nog veel meer!  Samenwerken is van groot belang. De combinatie van strategie, kennis, lenigheid, snelheid en inzicht bepalen welk team uiteindelijk de meeste punten haalt. Natuurlijk hebben we aan het eind van dag een winnaar, maar we doen het vooral voor de fun!

Bij elk onderdeel bepaal je als team welke mensen er worden ingezet. Elk team bestaat uit minimaal 8 en maximaal 12 personen. De teams mogen een mix zijn van jong en oud(er). Per team moeten er minimaal 4 personen van 18 jaar of ouder zijn. Kinderen vanaf 8 jaar kunnen meedoen in een team. Voor kinderen t/m 7 jaar en kinderen die niet meedoen in een team zijn er aparte activiteiten. De middag start om 12.30 uur en wordt rond 17.30 uur afgesloten met de prijsuitreiking. Er zijn bonuspunten te verdienen voor het team met de meest originele teamkleding.

Meedoen?

De inschrijving voor de familiedag is helaas gesloten. Willen jullie toch nog mee doen? Stuur dan even een mailtje naar: oranjeverenigingwilhelmina@hotmail.com. Dan plaatsen we jullie op de reservelijst.

Deelname is geheel op eigen risico.

Timmerdorp 2019

Tijdens de feestweek is er ook weer een timmerdorp. Een geweldige ervaring voor alle kinderen!

Het timmerdorp vindt plaats op woensdag 4, donderdag 5 en vrijdag 6 september bij de feesttent op het oude voetbalveld. Het timmerdorp is voor alle kinderen op de basisschool. In de informatiebrief hieronder vind je alle informatie over het meedoen met het timmerdorp. De aanmeldperiode is voorbij. Heb je toch nog een vraag over meedoen aan het timmerdorp, stuur dan een mail naar oranjeverenigingwilhelmina@hotmail.com

timmerdorpbrief 2019.pdf
Adobe Acrobat document 218.3 KB