Feestweek 2019

De feestweek 2019 zit er op! Wij kijken terug op een fantastisch feest!!! De feestweek werd mogelijk gemaakt door veel vrijwilligers en sponsoren, Robin en Tessa van Bar-Eetcafé De Gouden Leeuw, maar natuurlijk ook door jullie! Alle bezoekers en deelnemers van onze activiteiten: BEDANKT! Op naar 2024!

We hebben veel mooie foto's van de feestweek in onze fotogalerij staan!

Prijswinnaars straten en tuinen

Meerkerk is deze week een feestelijk verlicht sprookjesdorp! We zijn blij en trots dat zoveel buurtverenigingen hun best hebben gedaan om de straat mooi te verlichten en versieren! Een deskundige en onafhankelijke jury heeft de straten en tuinen beoordeeld en heeft de volgende prijzen verdeeld:

Straten

1e - Wilhelminastraat

2e - Kleine Rijskade

3e - Wagenmakerij

4e - Lindenstraat/Populierenstraat/Bastiaansweg

5e - 't Laantje

De uitslag van de tuinen is:

1e - Lindenstraat 6

2e - Broekseweg 4

3e - Julianastraat 1

Prijswinnaars optocht

De prijswinnaars van de optocht zijn bekend! Het sprookje van Boverkerk in steampunk stijl is de terechte en prachtige winnaar. De overige prijzen zijn gewonnen door:

2. Spongebob

3. Circus

4. Forum van decadentie

5. D’r op, d’r af

In onze fotogalerij staan heel veel mooie foto's van de optocht.

Eindstand en antwoorden familiedag

Op de laatste dag van de feestweek werd er door ongeveer 200 mensen fanatiek gestreden tijdens familiedag Het laatste rondje. Wij kijken terug op een geslaagde dag!

De antwoorden op de quizvragen en de eindstand vinden jullie hieronder.

ranking familiedag.pdf
Adobe Acrobat document 94.8 KB