Feestweek 2019

Op deze pagina vindt je alle informatie over de feestweek. Onder het programma vind je aanmeldformulieren voor de optocht, de playbackshow en het timmerdorp.

Wil je een kaartje kopen voor 1 van de avonden? Dat kan online via https://ticketing.eos-mps.nl/all-events/. Je kunt je hier ook een passe partout aanschaffen.

Verkoop passe partouts

Vanwege het slechte weer ging de passe partout verkoop op zaterdag 8 juni niet door. Maar je kunt natuurlijk ook online je passe partout bestellen of een los kaartje kopen voor 1 van de avonden: https://ticketing.eos-mps.nl/all-events/.

We hebben een nieuwe datum geprikt: maandag 17 juni. Zaterdag 13 juli stond sowieso al gepland. Beide keren zitten we in ons oranje tentje voor de Plus.

• maandag 17 juni, 17.30-19.30 uur (is de laatste mogelijkheid voor aanmelding timmerdorp)
  • zaterdag 13 juli, 16.00-18.00 uur, tijdens het Petanque toernooi.

Een passe partout kost € 45 voor leden en € 65 voor niet-leden. Je kunt met pin of contant betalen.

Voorwaarden passe partout

De passe partout is een polsbandje dat PERSOONLIJK moet worden opgehaald op donderdag 29 augustus in de feesttent

• Een passe partout (bestaande uit een polsbandje) geeft u recht op toegang tot alle activiteiten welke

plaatsvinden in de feestweek (van vrijdag 30 augustus t/m zaterdag 7 september 2019) muv deelname timmerdorp en bingo.

• U dient, gedurende de feestweek, het polsbandje voortdurend om te hebben

• Op verzoek van de organisatie moet u het polsbandje tonen

• Ook met een passe partout geldt de regel: vol is vol. Daarom stellen wij de regel dat u,

indien u bij een activiteit aanwezig wilt zijn, uiterlijk om 21.30 uur binnen moet zijn

• Wees zuinig op het polsbandje. Bij verlies o.i.d. wordt geen nieuw polsbandje verstrekt!

Aanmelden

Je kunt je op 13 juli ook aanmelden als nieuw lid (en dus nog gebruik maken van het voordelige tarief van de passe partout), aanmelden voor: de optocht, de playbackshow, de kruiwagenloop, het timmerdorp (alleen 17 juni) en al je vragen stellen over de feestweek.

Aanmelden optocht zaterdag 31 augustus 2019

Op zaterdag 31 augustus staat de optocht op het programma in de feestweek. Wil je hier aan meedoen? Meld je dan snel aan, alléén aangemelde wagens mogen meedoen. Er kunnen maximaal 50 wagens meedoen en aanmelden kan tot 27 augustus. Meer informatie staat in het reglement hieronder. Gebruik voor aanmelding het aanmeldformulier. Je kunt het formulier invullen en inleveren bij Jan Zwijnenburg, Pr. Beatrixstraat 25. Of mail het naar oranjeverenigingwilhelmina@hotmail.com.

Aameldingsformulier optocht 2019.pdf
Adobe Acrobat document 85.4 KB

Opgeven (mini)playbackshow dinsdag 3 september

Met welke act doe jij mee? Alleen, met z'n tweeën of met een groep, alles kan! We beginnen met de mini-playbackshow (2 categorieën: 0-9 jaar en 10-14 jaar). Daarna mag iedereen vanaf 15 jaar meedoen. Geef je snel op via onderstaande formulieren. Dit kan nog tot 30 augustus. Je kunt het formulier inleveren bij Etta Schep, Kerkstraat 1. Of mail het naar oranjeverenigingwilhelmina@hotmail.com

Aanmeldformulier miniplaybackshow
A5 Aanmeld form jeugd Playbackshow feest
Adobe Acrobat document 753.3 KB
Aanmeldformulier playbackshow 15+
A5_Aanmeld form Playbackshow volwassenen
Adobe Acrobat document 523.7 KB

Timmerdorp 2019

Tijdens de feestweek is er ook weer een timmerdorp. Een geweldige ervaring voor alle kinderen!

Het timmerdorp vindt plaats op woensdag 4, donderdag 5 en vrijdag 6 september bij de feesttent op het oude voetbalveld. Het timmerdorp is voor alle kinderen op de basisschool. In de informatiebrief hieronder vind je alle informatie over het meedoen met het timmerdorp. Je kunt je nog inschrijven op zaterdag 8 juni, tussen 10.00-12.00 uur in de oranje tent voor de Plus.

Meedoen kost € 4 voor leden en € 6 voor niet leden. Je moet gelijk bij aanmelding afrekenen, dit kan met pin of contant.

timmerdorpbrief 2019.pdf
Adobe Acrobat document 218.3 KB